24 Ocak 2006

Nihayet

taşındım. Mutfak yerleşti, salon baya bir yerleşti, odamda ise durum giyecekleri yerleştirmediğim için düzelemedi henüz. Bugün bu işle uğraşayım o halde.

Ev istediğimizden sıcak, güzel bu ama doğalgaz parası gelince aynı fikre sahip olmayabiliriz.

Üst kata da 2 kardeş kiracı geldiler, geçen gece ayaküstü tanıştık şöyle bir diyalog gelişti:
- Ben Aytekin.
- Ben Orkan.
- Pardon anlamadım?
- Orkan ben.
- A sen de sözlüktensin, ben de öyleyim, görüşürüz o halde nasılsa.

E güzel de nasıl? 1 adet mi Orkan mevcut ulen? Ben 5-6 Orkan tanımaktayım ki birisi sözlükten bu insanların. Nasıl diyorum nasıııl?! Neyse, bu da böyle bir anımdır.

Çok güzel bir zamanlamayla taşınmışım bunu görüyorum, karda karşıdan gelmesi gayet kasacaktı. "Level 1 completed" diyorum kendime, Level 2'ye hoşgeldim.

Hiç yorum yok: